onsdag 6. mai 2015

PRØVE EKSAMEN


I denne oppgaven har jeg fokuser mest på å få et lunt uttrykk i rommet, samtidig en moderne og minimalistisk stil. For å skape soner i rommet har jeg satt på en skillevegg. Veggen er laget av spiler av furu og den er transparent så den skiller ikke helt av.  For å få en helhet i hele rommet, går det igjen av grønn og lyst tre i rommet. Det lyse treet gir en varm følelse og grønn er en farge som er behagelig for øynene og er beroligende.

På den ene siden av veggen er det sitteplasser til de voksne som skal vente, der har jeg valgt en hel sofa for å få en helhet i rommet også virker der litt roligere. På den andre siden av veggen er det en lekekrok til barna med forskjellige aktiviteter. Jeg har også plassert to sakkosekker til barna i barneavdelingen. Grønne planter hjelper til med et bedre inneklima i rommet. Så plantene jeg valgte er gummiplanten og bjørkefiken. Selv om jeg har satt opp en liten vegg er det gode gangsoner i rommet, og lett å bevege seg.






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar